אבני דרך

ספר אורחים : אבני דרך | 12 חוות דעת הוספת חוות דעת +

18/08/2014

עידית ויוסי דליה ואבי

כמה זה כיף לכתוב תודה על אירוח בצימר כמעט אגדה.... מרגישים שזה בא מאהבה, כל הפרטים גדולים כקטנים, מטופלים ומוקפדים. מהממתק על השולחן והכר, ממש לא חסר דבר. ורחל - בקבלת הפנים הנעימה, מבטיחה שהטיפול יהיה מאה %. הייתה לנו הרגשה של בית ותחושת שלווה. על כן רשמנו את ;אבני דרך כצימר מוביל בין שבילי הגליל. נשמח לבוא עוד הרבה פעמים וכמובן להמליץ לחברים....

21/04/2014

סימה ויחיאל

חדרי אירוח בילינו שתי יממות, היה מצוין, נעים מאוד. ממליצים בחום, מלון 7 כוכבים! המלצה מאת סימה ויחיאל בתאריך 21/04/2014.

13/04/2014

איתן יריב

רומנטי ומפנק היינו בסוויטת חרמון המהממת. היה מושלם מהרגע הראשון עם שלל הפינוקים: עוגיות, שוקולדים, פירות ויין. החדר בדיוק כמו בתמונות- אסתטי ומעוצב באופן מאוד מחושב ויפה. גקוזי בתוך החדר, מרפסת נעימה וגם חשיבה על הדברים הקטנים, כמו חלוקים וכפכפי מגבת לאחר המקלחת. המארחת מאוד נחמדה, דואגת לכל מה שחסר. היינו בחופשה רומנטית ומאוד נהנינו. שירות מצוין ואינו מובן מאליו. המלצה מאת איתן יריב בתאריך 13/04/2014.

23/08/2013

אדוארד

אתמול חזרנו מהצימר, נהנו מאוד! צימר מאובזר כמו מלון 5 כוכבים!

14/08/2012

שי א

צימר מדהים מאובזר ומרווח ממש נהננו והתענגנו מהבילוי.גם כשעזבנו את הצימר חלמנו עליו.פשוט צימר מפנק וכמובן המארחת המדהימה שדאגה שהכל יהיה מוכן ומסודר.פשוט תענוג.

14/07/2012

אלכס גולדבלט

מקום נפלא ורגוע, חדרים מוקפדים על הפרט האחרון, הגינה בחוץ מאד אסתטית והעיצוב המיוחד בולט מאד. רחל המארחת היא אשה מדהימה ומקסימה. ממליץ בחום. נשארנו עם טעם של עוד..

27/08/2011

אורית פוסטל

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים - והדבר באמת כך כשמדובר בצימר של רחל. בילינו 2 לילות בסוויטת חרמון - הצימר מפנק מאוד, ג'קוזי , נותן תחושה ביתית, הכל מסודר עד הפרט האחרון , נהנינו מהשהות בכל השניה. טיילנו באזור לפי המלצת רחל ונהנינו מכל שנייה. ממליצה בחום ומבטיחה שנחזור.

15/07/2011

קרן נפתלי

סוף שבוע נפלאבן זוגי ואני התארחנו בסוף השבוע בצימר "אבני דרך" בראש פינה. בילינו בסוויטת חרמון - סוויטה יפיפיה, בבנייה המשלבת אבן ועץ, מעוצבת יפה ומשרה אווירה רומנטית ונינוחה. רחל המארחת היא אישה פשוט נפלאה, התעניינה בנו במידה הראויה . בנוסף, הזמנו את ארוחת הבוקר, שהייתה באמת מאוד טעימה ומשביעה.חוץ מלהנות מהצימר, נהננו גם מהטבע המדהים שמציע ההאזור. טיילנו בואדי של ראש פינה - מסלול יפה ולא קשה ונסענו נסיעה קצרה גם לעמק החולה - מומלץ מאוד!בקיצור, היה סוף שבוע נפלא ואני מאוד ממליצה לכולם!!

04/07/2011

יהודה טל

חלקת אלוהים הקטנה המקום הזה הוא גן-עדן, האוירה מקסימה היחס מכל הלב. אשתי ואני בנותי וחתני הזמנו את שלשת הסויטות לסופ"ש ישבנו במרפסת העץ הפונה לנוף ולא רצינו לזוז מהמקום. הגינה הפורחת ובריכות הנוי עשו לנו חשק לחזור כי נשאר לנו טעם של עוד.

12/05/2011

ליאור פוזניק

רמה בינלאומית,אין מילים !רחל היא אישה מדהימה שפינקה אותנו בצורה מדהימה, זה הצימר הכי הכי איכותי שיצא לי להיות בו עד היום, תודה לך רחל על 3 ימים מדהימים.ליאור ושגית, ליאת ותומר

18/04/2011

רותי ואלי

בחירה מצוינת נכתב על ידי: רותי ואלי תאריך האירוח: 18/4/11 חיפשנו מקום לסוף שבוע רגע, והגענו דרך האינטרנט לצימר אבני דרך, לא ידענו למה לצפות. כשהגענו ידענו מייד שהבחירה היתה מצוינת!! המקום נקי, נעים, ומושקע מאוד, כל פינה בצימר קיבלה את היחס הנידרש. זה היה סוף שבוע מדהים ואנחנו ממליצים בחום על המקום

11/03/2011

מלכה ושלום

שם: מלכה ושלום תאריך: 11-03-2011 תענוג ללון במקום כל כך יפה העונג ללון במקום כל כך יפה ציטוט מספר האורחים:"כאנשים די בוגרים אנו מטיילים הרבה ולנים בצימרים . לעיתים נדירות אם בכלל, יש את העונג ללון במקום כל כך יפה,כל כך אסטתי וכל כך מושקע. נוסיף על כך את היחס החם והמפנק והרי לכם חופשה מושלמת. באנו באמצע השבוע ונהנינו גם מהשקט באתרי הבילויים והמסעדות. מומלץ מאד.