מול הנוף ברמות

ספר אורחים : מול הנוף ברמות | 8 חוות דעת הוספת חוות דעת +

21/06/2012

נטי ואסף

אין מספיק מילים לבטא את ההנאה שקיבלנו.המקום מדהים ויפה.נקי מאד והיחס של מיכל מאד טוב.בהחלט זה היה סופ?ש מפנק מעל המצופה .ממליצים בחום רב על המקום המדהים הזה

21/05/2011

סמדר שי ודניאל

בהגיענו לצימר קידם את פנינו רוני שבמשך כל הסופ"ש עשה הכל כדי שיהיה מוצלח , התארחנו בצימרים המשפחתיים , הצימרים מרווחים ויפים , נוף מדהים ביותר נשקף מהמרפסת!!! ובקתות מפנקות . נחזור שוב על בטוח. תודה לכם רוני ושרון

01/04/2011

דורית

ברצוני לשבח על היחס החם שקיבלנו ברמות ובצימר מול הנוף שברמות בפרט!אנחנו משפחה עם תינוק וכלבה. כשהגענו לצימר קיבלו את פנינו רותי וצוף-כלבת הלברדור המדהימה שלה. תודה לך- רותי שדאגת לנו שלא יחסר לנו דבר!תודה לך- דורון על ארוחת בוקר טעימה! היה כיף ונהנינו מאוד. מקווים להשתמע בקרוב. משפחת ברבר. נ.ב. : רותי- מזל טוב על הולדת שחר- הלוואי שתהני ממנה כל עוד את יכולה.

10/07/2010

משפחת אנקרי

נהנינו מאוד להתארח בצימר. היחס היה נפלא, אדיב ומחוייך. גם כשפנינו בשעת לילה מאוחרת קיבלנו מענה. הצימר מרווח מאוד, נקי ומטופח. מתאים מאוד למשפחה, יש חדר הורים, חדר ילדים וחדר טלוויזיה. פינת האוכל יכולה להיות פינת פעילות לילדים. המטבח נקי ומצוייד. כשהגענו קידמו את פנינו עוגיות נפלאות וביחד עם הקפה והנוף, התחלנו את החופש. הילדים קפצו לג'קוזי המרווח וההורים נהנו בחצר היפה. ארוחת הבוקר ענקית בגודלה, המגוון עצום ואין סיכוי שתוכלו לאכול אח"כ משהו במשך היומיים הבאים.. מומלץ מאוד מכל הבחינות!

23/05/2010

גליק שרון

התארחנו בבקתה המשפחתית.הביקתה מושקעת ומרוווחת.מיכל מארחת מושלמת.ארוחות בוקר מושקעות ושירות מכל הלב!מומלץ!!!

19/11/2009

פירר גלילה ואילן

חדרים מושקעים ומפנקים מיכל תעשה הכל כדי שיהיו מרוצים מהשהייה,ארוחות בוקר מדהימות,ויחס מן המשופרים.נהנינו מאד.

נועה פרנקו

הגענו לסופ"ש מדהים כל המשפחה ההורים והאחים והילדים. היינו 4 בקתות כל בקתה היה לה את הייחוד שלה. מיכל קיבלה את פניינו נכנסנו לחדרים מאובזרים, נקיים, יין עוגיות תפוחים על השולחן, הכל נקי ונעים.עשינו ערב ראשון ארוחת ערב בחדרים אם היה משהו חסר מיכל בשניה הביאה אלינו את הדברים נהננו מכל רגע.ארוחת הבוקר עשירה וטעימה כל מיני סוגים של גבינות פשטידה, ריבות מאפים, סלט ירקות, סלט טונה, יוגורט וגרנולה, מיץ ועוד ועוד.נסענו לטייל ושחזרנו החדרים היו מסודרים איפה אתם מכירים צימרים שמסדרים לכם את החדרים בשהייה של חמשוש...היתה לנו בעיה שנפתרה על הבוקר וטופלה מה אני אגיד לכם כזה שירות מדהים לא קיבלנו הרבה זמן, הכל היה מדוייק מה שבתמונות כך היה ומעבר.אני ממליצה בחום לכולם כי אני יודעת שאל מיכל ורות אני אחזור וכך גם כל האחים והוריי.שוב תודה על אירוח מדהים ונעיםמיכל את מדהימה בחיוך ובטיפול המסור ואפילו ציפור לחשה לי כי התקשרת אל הוריי להגיד שלום, אין כמוך.רות תודה על אירוח מכל הלב ועל החיוכים של שתיכן

19/11/2009

איריס פירר

בילינו סופשבוע משפחתי בצימרים של מיכל. הצימרים יפים, נקיים, מסודרים מאובזרים ומאוד מפנקים. מרפסות ופינות חמד שקטות למול נוף הכינרת.השרות של מיכל היה מעל הכל. ארוחות בוקר טעימות ומשקעות ביותר. החדרים סודרו ביום למחרת כשהיינו בטיול. בקיצור מומלץ ביותר!!