צימרותי

ספר אורחים : צימרותי | 21 חוות דעת הוספת חוות דעת +

18/09/2010

נתי ויונה חיים

לרותי ומשהברצוננו להודות לכם מקרב לבעל חויה,שעברנו ערב ראש השנה המהמםהברכות והשולחן הערוך שהיה לתפארת.ההענות לכל בקשה שלנו ובמיוחד היחס לילדים,תבורכו.על החדר הנעים והיפה המסודר בטוב טעם.תודה

12/12/2009

אורטל ושבי מאיו

לרותי היקרה!הרבה זמן לא יצאנו לחופשה.שמחנו מאוד שהגענו בספונטאניות דווקא לצימר שלכם.אנחנו לא חושבים שיש עוד הרבה מקומות עם אירוח כזה מפנק ומכל הלב.תודה על האירוח המקסים שנתתם לנו.תודה על ארוחת הבוקר המפנקת והטעימה.תודה על הסופגניות הטעימות שהזכירו לנו שחג החנוכה עכשיו .תודה על עוגת יום הולדת הטעימה ושאר ההשקעה ליום ההולדת.הצימר מקסים, נקי ביותר מעוצב יפיפה והאווירה נהדרת.בקיצור, הרבה מעבר למצופה...אז באמת תודה על הכל ונהננו מאוד מאוד.נמליץ בחום על המקום וכמובן שבכל הזדמנות נחזור אליכם.תודה רבה וחג אורים שמח

21/11/2009

כהן כפיר,שירןאברמוביץ

לרותי...תודה על האירוח המקסים.הצימר מצוין הארוחות בוקר שלך מעולות..תמשיכי כך!!!

31/10/2009

אתי ושאלתיאל מורן

לרותי ומשה הנחמדים ברצוננו לסכם את שהותנולהודות לשבח ולהללמה נפלא ומה נעיםאיזה רוגע ושלווהההרים מסביבהכנרת היפההשקט שחודר לתוך הנשמההאוויר הצלול שנושמים לרווחהצימר רותי ממש מצמרראת הגוף והנשמההיחס והשירות חבל על הזמןתודה תודה תודה

10/10/2009

אורלי ושרון אברהם

לרותי ומשה היקרים!הגענו בספונטניות לצימר שלכם,והחופשה הפכה למקסימה.צימר מעוצב בטוב טעם ומוקפד עד הפרט האחרון לנוחיות המתארכים.נהנינו מאוד מהשלווה מהגינה המקסימה והפרקטית מהערסל מהנוף ובעיקר ממכם,זוג מקסים איכפתי ודאגן עד הפרט האחרון!תודה על הכלהמון הצלחה בהמשך הדרךשנה טובה ומקסימה!

22/09/2009

משפחת משזניק

לרותי, שלומי ומשה היקרים!הגענו כל המשפחה לחגוג את ראש השנה עם מעט חששות כיוון שזהו כמובן חג משפחתי, אינטימי ואישי. כשהגענו למקום וקיבלתם את פנינו נמוגו כל החששות בהרף עין! החיוך, המילה הטובה, והחיבה הכנה היו מעל למשוער ולמצופה. כל פרט היה מוקפד, הארוחה ביתית ורוויה באהבה. שלושת הימים שהעברנו כאן יזכרו לעוד שנים ארוכות. חייבים לציין שלמרות הצימרים האינטימיים והרומנטיים גם הילדים (והיו הרבה...) מאוד נהנו. תודה רבה על הכל ובטוח ניפגש שוב.

11/09/2009

אורית ויקיר

קודם כל רצינו לומר לכם תודה על האירוח שלכם.באמת קבלת פנים מדהימה.העוגה שהכנת חמען יום הולדת הייתה גם יפה למראה וגם טעימה נורא, וגם הבלונים והקשטוים נוראה ריגשו אותי.הצמיר נרוא יפה, נקי, מסודר ומרגיע.האוירה כאן נורא רגועה וזה בדיוק מה שרצינו והיינו צרכים.הארוחה ממש הייתה טעימה עפ טעם של עוד.היחס ממכם באמת היה נוגע ללב כל מה שהיינו צריכים ללא היסוס אמרתם לנו לומר לכם.נמליץ עליכם בחום לחברים שלנו ולמשפחותתודה מכל הלב ונבוא לבקר גם בעתיד

30/08/2009

דריה וליאור סיני

לרותי ומשה היקרים."מים ביקש,חלב נתנה בכוס אדירים הגישה חמאה..."כך בלשון עבר תיארו את המושג שירות מעבר למצופה.{סופו של סיסרא לא רלוונטי}"תבורכי מנשים..."רותי"הצימר מדוייק,מחושב,מדהים קלעתם לכל חמשת החושים הנופש אחד.תודה

29/08/2009

אינה וגרגורי גולדמן

רותי ומשה היקרים!אנו מודים לכם מכל הלב על הפתיחות,על הכנסת אורחים, נדיבות ולב רחב.מאוד נהננו, קיבלנו חוויה שהיא מעל מעבר למה שציפינו.את היום ההולדת הזה אישתי תזכור עד 120.תמשיכו בדרכים כאנשים נעימים,שירות, ונדיבות.

27/08/2009

שרם וגל

לרותי ומשה היקריםבאנו ללא ציפיות והופתענו ללא גבולותתודה על החופשה נפלאה מלאה בקבלת אורחים מהשורה הראשונה.שתי משפחות עם ארבעה ילדים.שקיפצו ללא הפסקה הין החדרים!!!תמיד דאגתם שהכל נקבל וששום דבר לא יהיה {חס וחלילה} חסר.תודה מכל הלב .

ראומה ומישל

לרותי המקסימה...קיבלנו סוייטה מדהימה,נקייה מאוד להפליא.האורחת בוקר היתה טעימה ולבבית.והכי חשוב זה הנחמדות וקבלת האורחים.נמליץ בחום.

22/08/2009

מיכל ורועי נחמיה

לרותי ומשה היקרים!תודה רבה על האירוח המקסים.כל כל אותם הדברים הקטנים, שהפכו את שהותנו לדבר כל כך נעים.מה שבטוח אנחנו יצאנו מרוצים ומאושרים.תודה על הארוחות המפנקות ועשירות על העוגת יום הולדתעל הבלונים,הנירות,והשוקולדים.על האווירה הנקיה והריחנית.הקיצור תודה על הכל.עד לפעם הבאה.באהבה ובברכה.

19/08/2009

דודו ומיכל

למשה ורותי המקסימים!אין מלים להודות על החופשה הנפלאה שבילינובצימרותיקבלת הפנים החמה,ההשקעה,האכפתיות והדאגה לכל פרט חממו את לבנו עד מאוד.שתזכו לראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.המון סיעתא דישמיא

18/08/2009

שלמה ורחל

לרותיעם מה נתחיל לשבח ולהודותהכל היה מושלם עד פרט האחרוןברוחב לב ובחיוך ורצון טובלהנעים לנו שהותיינו בצימר יפהפההנקיון הברק ההשקעה היא פשוט למפותנאחל לך הצלחה עם המלצות מפה לאוזןותפיסה מלאה בכל ארבע העונות בשנה{אך בתנאי שתשירו לנו תאריך פנוי לחופשה הבאה.

15/08/2009

סיון ואורן

תודה על האירוח הנפלא שנתתם לנו.העברנו סוף שבוע מיוחד במינו.נהננו מהאוירה, הנוף המקסים וכמובן מהחדר שקיבלנו,הנוחות,הניקיון,היופי,וארוחת הבוקר הטעימה והמושקעת.והכי חשוב היחס החם שקיבלנו מהרגע שהגענו.תודה על הכל.

10/08/2009

חנה וזאב

למשה ורותי!נהנינו מכל רגע!היה מהמם!נשארנו עם טעם של עוד.........תודה על הכל.

08/08/2009

אורלי ואהרון

לרותי ומשה היקרים.תודה רבה על האירוח המקסים והאדיב.אנחנו מאוד שמחים שהגענו לצימר שלכם. היה כייף, ארוחת הבוקר.אנחנו נמליץ תמיד וכמובן נחזור.

06/08/2009

דוד ורחל יזדי

בס"דמשה ורותי היקרים!תודה רבה על החדר המקסים שקיבלנו.האיבזור, הנוחות, היופי, האוירה- כל אלו מרחיבים את דעתנו הנוסף על הנוף המקסים הנשקף מהחלון.מיד בהכנסנו לחדר נכנסנו גם לאוירת הרוגע, השלווה, המנוחה שמשרה כל פריט בחדר.תשומת ליבכם ורצונכם להטיב ניבטים בפרטים הקטנים שהשרו עלינו חמימות רבה, כגון המזון שהשארתם עבורינו במקרר,קירור החדר לפני בואנו וכו´.עוד רבות הן מילות התודה והברכה שאנו חבים לכם.אך נסיים באיחולנו לכם שתזכו להרבה הצלחה ורוחה, שפע וברכה בכל מעשי ידיכם.נמליץ עליכם כמובן (שיזכו עוד רבים להנות)ונדגיש שכאן לא רק החדר זוכה במקסימום נקודות ציון, אלא אף הבעלים היקרים זוכים במקסימום נקודות ציון, ולכזה מקום מומלץ לכולם להגיע.בברכה ותודה,ולהתראות בפעם הבאה.

25/07/2009

ורד וחיים ארביב

לרותי ומשה, תודה על האירוח המקסים שנתתם לנו הריח בחדרים, הניקיון וארוחת הבוקר היו הרבה מעבר למצופה.הצימר מקסים והאוירה נהדרת.נמליץ על המקום בחום {וגם נחזור}המון בהצלחה תודה!

30/05/2009

נאוה

לרותי ומשה היקרים!תודה על כל הנתינה - שלחתי לצימרותי חברים מדרום אפריקה - שהגיעו לארץ ונהנו בחג השבועות עם הבת והנכדים בצימר שלכם. השקעתם מעל ומעבר, ארוחות הבוקר היו מדהימות הכל מעשה ידיה של רותי, לא מפסיקים להודות לי על המקום המדהים שהובלתי אותם.המקרר היה עמוס בכל טוב לילדים ולנכדים-אפילו את עוגת הגבינה לחג השבועות הכנת עבורם.תודה על כל ההשקעה והנתינה ואמשיך להמליץ כמובן.

28/05/2009

קוטלר נאוה

לשלומי המסג´יסט המדהים עלי להודות שכזה טיפול ומסג´ לא קיבלתי מעולם.בספא בצימרותי ריחות מדהימים,נרות רומנטיים, מוזיקה מרגיעה עם ידיך שנגעו בכל הנקודות הכואבות, שחררת אותי בכל רמ"ח אברי-אין עלייך שלומי.אמשיך להמליץ עליך לכל העולים לרמת הגולן לחופשות - כי אתה האחד והיחיד שהענקת לי חוויה בלתי נשכחת.