עמוד הבית > צימרים בצפון > גליל עליון > בית הלל > בקתות בפרדס הרמן

ספר אורחים : בקתות בפרדס הרמן | 12 חוות דעת הוספת חוות דעת +

15/02/2019

לירון

התארחנו בסוף השבוע והיה מצוין! מטבח מאובזר, ג'קוזי מפנק, מיטה נוחה ובעיקר אווירה חמימה ונעימה. הבקתה נמצאת בתוך פרדס פומלות וקלמנטינות-ריח מדהים!מומלץ מאוד!!

30/04/2017

לאה גניש

התארחנו בסופ"ש האחרון היה מקסים.לקחנו את המשפחתי הגדול נהנו מכל רגע הכל היה נקי ונעים המקום מעולה קרוב לחצבני ולמלא אתרים אחרים יש בחוץ נדנדה ודשא כך שהילדים נהנו מהמרחבים מומלץ בחוםםם

22/07/2016

אמיר כהן

רוני ונורית הרמן, קודם כל, אנשים מקסימים, ויצא לי לשבת לשוחח איתם המון בשלושה ימים שהיינו בצימרים שלהם. באנו משפחה של 5 מבוגרים ו-4 ילדים והיינו בשלושת הצימרים שלהם. המיקום נפלא, החדרים מקסימים, ורוני עמד לרשותנו 24/7. אנשים מקסימים, ואני ממליץ בחום להגיע אליהם.

12/07/2016

לי ש.

התארחנו במשך שלושה ימים ושני לילות בחופשת החג, היחס היה מעולה, והמקום מדהים. המקום מתאים גם לזוגות , יש 2 בקתות זוגיות מפנקות ומבודדות , וגם למשפחה . המקום נקי ויש יחס מהפרטים הכי קטנים לפרטים הגדולים. בני הזוג הרמן דואגים לתחזוקה וניקיון שוטפים אפילו את הפחים בחוץ הם דואגים לרוקן מספר פעמים ביום, הם דואגים ואדיבים. גם המיקום בית הילל מעולה וקרוב להכל. מומלץ בחום, יש לי רק דברים חיוביים להגיד.

13/06/2016

מאירה

בסוף השבוע האחרון התארחנו המשפחה המורחבת בבקתות של משפחת הרמן. מאוד נהנינו, הבקתות פזורות בין עצי פרי, ערסלים, הכל נקי ומטופח בעלי הבית אדיבים ביותר והמחיר שפוי בהחלט. מומלץ בחום.

01/06/2016

ברכה

התארחנו משפחה בת 5 נפשות, בסוויטה המשפחתית אצל הרמן בפרדס,. בסוויטה מצאנו כל מה שמשפחה הנופשת עם הילדים צריכה: שני חדרי שינה זוגיים גדולים עם דלתות עוד חדרון עם מיטת יחיד ודלת.. חלל פנימי גדול שכולל פינת ישיבה מטבחון מאובזר, מקרר גדול, כיריים, מיקרו, ומקלחון מרווח מאוד. הכל היה נקיו מסודר. הסוויטה נמצאת מתחת לבית המגורים אבל מבודדת לגמרי ובצמוד לה נמצא ג'קוזי משפחתי גדול ומחומם. בסביבת הצימר המון עצי פרי, דשא, ערסל ונדנדות והכי חשוב, קרבה לכל אתרי התיירות ובעיקר לנחלים. בעל הבית רוני היה נעים ואדיב וגם המחיר הפתיע לטובה. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מקום מרווח לנפוש עם הילדים ורוצה גם להנות מקצת פרטיות. מאוד מאוד נהנינו. תודה, משפחת אמסל.

04/05/2016

ענבל

אתמול בערב אני וחבר שלי חזרנומשלושה ימים בצימר היפה הזההצימר מושקע יש בו הכל לפי דעתנו ומה שמייחד אותו שהוא נמצא בפרדס עם הריחות המשכרים.

19/04/2016

יצחק וגיתית

את ירח הדבש שלנו החלטנו לחגוג שם, וזו הייתה בחירה מוצלחת במיוחד. כל-כך נהננו. המציאות יותר יפה מהתמונות. מראות, ריחות וטעמים נפלאים.מומלץ מאוד מאוד!!!

09/04/2016

אורנית

הגענו 3 משפחות לצימרים יפים, נקיים עם חצר פרטית. זהו המקום האידיאלי למי שמחפש מקום רחוק מההמולה. לכל בקשה נעננו בחיוך והבנה וכמובן טיפול מיידי. תודה לרוני ונורית. אנחנו אימצנו את המקום.

קובי וריטה

הבקתה של הרמן נמצאת במקום שקט ופסטורלי, הנוף שמשקיף מהבקתה הוא פרדס של פומליות מדהים. המקום רומנטי מאוד ומבודד מהבקתות המשפחתיות.בבקתה יש ג'קוזי ענק ומטבח מאובזר ונוח מאוד. ממליצים בחום,כי המקום ממוקם במרכז האטראקציות, קרוב לחרמון וקרוב לשמורות הטבע ולצוק מנרה.רוני ונורית מארחים נפלאים שנותנים להרגיש כאילו בבית ואפילו יותר דואגים ואכפתיים.תודה רבה על סופ''ש מהנה ביותר מקווים לחזור בקרובריטה וקובי

09/04/2016

מירב וציון

לרוני תמיד אנחנו חוזרים למקום שמקבלים אותנו בחיוך בחמימות ובאדיבות ............שמחנו לחזור אליכם למקום המקסים שלכם והמרגיע!!!!!!!אנחנו בציפייה לחזור שוב בפעם השלישית והפעם עם הילדים.תודה על אורח מקסים

24/12/2015

עמרי

הגענו לבקתות בפרדס במקרה והופתענו לגלות מקום קסום. הבקתות פשוטות ומזמינות. מאובזרות היטב וניכר שהבעלים דאגו לענות על כל צרכי המתארחים. כמו כן מתחוזקות ברמה גבוהה ומאוד נקיות. אך הדובדבן שבקצפת הוא המיקום המושלם, בקצה פרדס פירות הדר ועצי פקאן. שהינו בבקתות שני לילות ואנו בהחלט נשוב פעם נוספת! מומלץ בחום