פסגת הכנרת

₪400

₪450

הסוויטה

הערות למחיר : המחירים באתר הינם לזוג בלבד, תוספת מחיר לילד מול המארחים * המחירים אינם תקפים בחגים, מועדים וחודשי הקיץ

קצת עלינו : פסגת הכנרת

ספר אורחים : פסגת הכנרת | 15 חוות דעת הוספת חוות דעת +

23/09/2018

שרון ומלכה

מקום מושקע ומדהים - תמורה מלאה לכסף. הגענו בערב, ותמי קיבלה את פנינו בברכה. יין אדום חיכה לנו בתוך החדר - שאגב נראה הרבה יותר טוב מבתמונות. ג'קוזי בתוך החדר, מקלחת חמה, מזגן - הכל תפקד כמו שצריך, ללא שום תקלות. רוגלחים חמים על הבוקר. נוף מרהיב לכינרת - לציפורים משכימות קום. פרטיות מלאה. מושלם לזוג אוהבים שמבקשים להתבודד ולתת לעצמם קצת זמן איכות. מומלץ בחום!

14/04/2018

אמיר ורוני

מקום מדהים , פסטורלי ושקט, מיקום נפלא שמשקיף על הכנרת , בעלת הבית נעימה וחייכנית , קיבלה אותנו עם עוגה חמה וטעימה , ללקק את האצבעות : נענתה לבקשות והייתה זמינה בשבילנו , מעבר לזה לא צריך כלום , החדר והמקום משרים אווירה נפלאה, ממליץ בחום להגיע לתמי .

13/10/2017

אמיתי

מקום מקסים תמי נותנת הרגשה של בית נקי מסודר אירוח למופת ומקום מומלץ קרוב להכל ברור שנחזור

08/10/2017

אדר

צימר מקסים, התמונות לא משקפות את הצימר הוא עבר שיפוץ, נכנסו לצימר היה ריח של ספא צימר מבריק ומזמין. תמי המקסימה הכינה לנו 2 עוגות שהיו טעימות מאוד. הנוף מהצימר עוצר נשימה.והחצר נעימה הילדים נהנו מהנדנדות ומפינות הישיבה. ובעלת הצימר מקסימה ונחמדה .נחזור שוב בקרוב.

06/10/2017

אניה

היינו 2 משפחות במתחם של תמי. המקום נקי, נעים ונוח. הילדים נהנו מהחצר עם הנדנדה ואנחנו מהשקט והשלווה. האירוח היה מפנק ונהנינו מכל רגע. בטוח נחזור בעתיד מומלץ לכל המתלבטים

18/08/2016

קוחן אלכס

העברנו סופש בצימר, צימר מאד נקי ומסודר עם דגש על פרטים קטנים, יש בצימר כל מה שצריך על מנת להעביר בו את הזמן בנחת. בעלת המקום דואגת ומפנקת. ממליץ בחום

05/07/2013

מרינה פרנציוק

המון תודה לתמי המקסימה! הייה כיף! מומלץ מאוד!

11/10/2012

מיקי וסופי

נסענו אנחנו ועוד זוג חברים לחמשוש אוירה ביתית כיפית בעל הצימר איציק היה שם בשביל כל דבר קטן הדריך אותנו לגבי האטרקציות באיזור שירות וניקיון מעל למצופה באמת אנשים מקסימים ונוף עוצר נשימה , בטוח נחזור שוב

07/06/2011

אורנית וחי

חזרנו היום מחופשה בת שני לילות בצימר. הצימר מהמם, נקי, מאובזר בכל מה שצריך, הנוף עוצר נשימה והאירוח של איציק היה נפלא! ממליצים מאוד מאוד!תודה על הכל על חופשה בלתי נשכחת!

01/04/2011

מיכל לוי

התארחנו שתי משפחות- מקום יפהפה, נקי ונעים. נוף מדהים. תחושת ביתיות.עזרה בכל דבר ושאלה. ממליצים בחום.

24/12/2010

עמרי

הגענו לצימר שני זוגות וממש לא רצינו לעזוב אותו.יש נוף מרהיב שמשקיף לכינרת אפילו מהג'קוזי, גינה פסטורלית יפה ומושקעת והמארחים איציק ותמי בהחלט דאגו שיהיה לנו אחלה סופ"ש, פינקו בחדר בעוגה ויין, ותמיד שאלו והתעניינו אם הכל בסדר ואם צריך משהו.ממליץ בחום!

17/08/2010

דודי

היה מצוין במיוחד הצ'ולנט

25/06/2010

איל

התארחנו (אני ובת זוגי) בסוף השבוע האחרון, ומאד נהנינו. היחס היה חם ואף כלל פינוקים קטנים (יין, עוגות, פירות בבוקר), אבל גולת הכותרת היא המיקום שכולל נוף מדהים שממנו אפשר להנות בתוך הג'קוזי!נהנינו ונמליץ לחברינו

09/05/2010

ללי ניר

חזרנו היום-3 נשים משני לילות מקסימים בצימר של איציק ותמי. היה נפלא. צימר נקי ומזמין, סביבה יפה-טבעית. הג'אקוזי בחוץ נהדר והאירוח חם ונעים.ממליצה מאד.

ורד וישראל אברהם

חזרנו מהצימר ביום שבת בערב, היה נפלא, הצימר היה מוכן לקראתנו בשעה מוקדמת של היום, עם עוגה ביתית, פירות. הרגשנו כמו בבית, בעלי הצימר דאגו לכל דבר אשר רצינו, את הנוף שאתה רואה כאשר אתה יושב בג'קוזי החיצוני לא ניתן לתאר במילים את היופי והאוויר שהרגשנו, אין ספק שנחזור לשם בשנית. בהזדמנות זאת אנו מודים פעם נוספת לבעלי הצימר שהמחיר היה מצחיק לעומת מה שקיבלנו. מומלץ מאוד.