קלודין בקתות יוקרה

ספר אורחים : קלודין בקתות יוקרה | 13 חוות דעת הוספת חוות דעת +

08/10/2015

מרטין

בחג הסוכות באופן ספונטני ובלתי מתוכנן החלטנו להפתיע את הילדים ובאקראי הגענו לצימרים של הר חזון ,אומרים שספונטני יוצא הכי טוב אז בהחלט כך ארע !! התארחנו 3 לילות ,בבקתת עץ יפהפייה מקסימה חדשה , מעוצבת ברמת הגימור הגבוהה ביותר ! בחצר בריכה עם גלגלי ים ומתנפחים בשלל צבעים, ג'קוזי מפנק. בחדר המתין לנו עוד ג'קוזי מרווח עם סאונה יבשה, אבזור חדש למטבחון .בקתה נקייה ומצוחצחת למשעי,מיטות מרווחות ונוחות, ממרפסת הבקתה נשקף יופיו המרהיב של הגליל העליון אויר הרים צלול כיין! קלודין יעל ובני חשבתם על כל פרט ופרט , שום דבר לא חסר לנו ,ומזכירה שוב נסענו בספונטניות של הדקה ה- 90.אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים אז זהו משפט יאה ונאה לבקתות היוקרה של קלודין , לפנק לפנק ...... אכן כן קלודין ובני פינקו אותנו מרגע הגעתנו ועד לכניסה לרכב חזרה הביתה , אין דברים כאלה !! זו הפעם הראשונה שאנחנו מתארחים בצימר אשר עמד על כל הדרישות . שוב תודה עבור כל המטעמים הטובים ,השפע ,הפינוק החום והאהבה שהרעפתם עלינו .לסיכום צימר מושלם !!! קלודין ובני נעמתם לנו מאד מאד מאד !אנחנו עוד ניפגש בעזרת השם !

09/06/2015

אורית ושי קימל

תודה ליעל ובני ובני משפחתם, על אירוח מקסים, מהנה ומפנק. המתחם היה כל כך מפנק וכיפי, מעל ומעבר לציפיותינו.. מהבקתה המקסימה שבה חשבו על כל פרט קטן, ועד המתחם בחוץ עם בריכה כיפית, מזרני ים ומתנפחים, הג?קוזי משוכלל, משחקים לילדים ואפילו בריכה לקטנטנים : העברנו שם שלושה ימים מהנים והילדים היו בעננים!! מומלץ בחום!

15/05/2015

רחלי ורם

לאחר בדיקה של כמה צימרים, בחרנו בת זוגתי ואני להתארח בקלודין.עוד לפני שהגענו למקום התרשמנו מאוד מהתמונות המרשימות והציפיות שלנו היו בשמיים. כשהגענו לצימר נדהמנו לראות שכל המתחם פאילו יותר יפה במציאות מה שקשה להגיד על הרבה צימרים אחרים.יעל ובני אירחו אותנו כאילו היינו מבני משפחתם, פינקו אותנו, דאגו לנו בחום ולא היה חסר לנו כלום.הצימר היה גדול מאוד מאובזר הכל טוב ובמכשירים הכי חדישים, נקי בצורה מרשימה ומפנק ברמה הכי גבוהה שיש.מקום חלומי שנותן הרגשה של ניתוק ושל רוגע.אל תהססו יותר מדי ותזמינו מקום! אנו בטוחים שנשוב בעתיד ומכרים שלנו יגיעו גם הם.. תודה רבה שוב, רחלי ורום.

28/04/2015

לימור ודביר

צימרים מדהימים ומפנקים ביותר, אוירה קסומה ורגועה של מושב, והכי חשוב מעולם לא נתקלנו ביחס מפנק ואוהב של משפחה קסומה כזו. לקלודין וכל המשפחה תודה מכל הלב על חופשה נפלאה ואין ספק שנחזור!!

26/03/2015

משפחת שחר

צימרים מדהימים!!!! אירוח מקסים!היינו 3 משפחות בצימרים ונהינו מכל רגע.פינקו אותנו במשך כל שהותנו. כיף אמיתי ואין ספק שנחזור.מומלץ מאוד.

27/02/2015

רויטל

הגענו לצימר בהתחלה קצת התאכזבנו כי יש לול על יד וזה הפריע לאישה ההריונית שהייתה איתנו. חשבנו לעזוב ולבסוף הוחלט שנשאר רק ללילה אחד. במהרה הלול נשכח וגם הריח נעלם ובמקום זה הגיעה תחושה מדהימה. משפחה פשוט מדהימה! אין לי מילים לתאר את יכולת הנתינה, החום הרגיש כאילו שבאנו להתארח אצל דודה רחוקה. כל הזמן פינקו אותנו ואת הילדים של שני המשפחות, אוכל מדהים, צימר מושלם עם סאונה וגקוזי מפנקים ביותר. הילדים קבלו כל הזמן דברים טובים וגם נשיקות וחיבוקים. אין ספק שאני אחזור לשם !!! קלודין יעל בני וטלי אתם משפחה מקסימה כן יירבו כמוכם בארץ. תודה רבה על אירוח מופלא. לכו חברים בקרו מומלץ בחום!!!! חשוב לי לציין שהיינו בצימרים רבים אחרים המקום הזה הוא פשוט חוויה!

לימור ויובל

אנו התארחנו בבקתה הזוגית במשך 4 לילות וחמישה ימים קסומים ביותר. אין זאת הפעם הראשונה בה אנו מתארחים ביחד עם ילדינו בצימר, אולם זאת הפעם הראשונה בה נהנינו כפי שנהנינו כאן. את בואנו קיבלו פניהם המחייכים של יעל ובני המופלאים, שמהרגע הראשון נותנים לך את התחושה שאתה חלק ממשפחתם. מאותו רגע הם לא מפסיקים לדאוג ולפנק ולעשות את הכל, קטן כגדול, כדי שתהיה לנו חופשה קסומה, וכזאת אכן הייתה. אל האירוח המושלם נוסיף שהייה בצימרים מבריקים בניקיונם, יפיפיים ומושקעים עד הפרט הקטן ביותר. אנו עזבנו את המקום בדמעות של געגוע כשילדינו הקטנים סירבו לעזוב. אנחנו כבר לא נחפש צימרים נוספים לבקר בהם כי מבחינתנו קלף מנצח כמו בקתות קלודין לא מחליפים. אם מישהו לא הבין, אז אנחנו ממליצים בחום גדול ביותר על פינת החמד הקסומה ועל בעליה המהממים. הנאה צרופה ומובטחת!

26/12/2014

ענבל ויניב

הגענו ביום חמישי האחרון זוג וילדה לסופש של פינוקים והנאה בצימר קלודין. כבר כשהגענו הבנו שהצלחנו בבחירה - מדובר בצימרים גדולים המאובזרים טיפ טופ עד הפרט האחרון כולל ג'קוזי וסאונה בכל חדר. הכל חדש, מעוצב ונקי עם דגש על הפרטים הכי קטנים, כמו נעלי בית לכל מבקר, ספרים בחדר הילדים שבתוך הצימר, נרות ריחניים, פשוט מדהים. המתחם כולו מפנק עם בריכה כייפית, ג'קוזי, טניס שולחן ופינות מנוחה. ארוחת הבוקר מפנקת וטעימה במיוחד עם מבחר עצום ומכל טוב ומכל הלב. וגולת הכותרת בני ויעל בעלי הצימרים - אנשים מ ד ה י מ י ם. פשוט אין מילה אחרת. מפנקים ברמות אחרות, מיד נענו לכל בקשה קטנה, חילקו צ'ופרים במהלך כל החופשה כולל גלידות, פירות, קנקני שתיה מרעננים, חלות לשבת. פשוט VIP וביקרנו בהרבה צימרים איכותיים ויקרים אבל אין מה להשוות. מומלץ מומלץ מומלץ - פשוט חבל לא לבקר שם ולהנות. אנחנו נהנו מאוד ובטוח נחזור לשם.

18/11/2014

דדוש

כשהגענו ביום שישי האחרון לבקתות של קלודין, זכינו לקבלת פנים חמה מיעל ובני המקסימים. התארחנו שני זוגות עם ילדים בבקתות המשפחתיות המעוצבות למשעי, הכל בטוב טעם תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. מהמגבת דרך ספרי הקריאה בחדר הילדים ועד פותחן בקבוק היין במגירה של המטבח המעוצב בסגנון כפרי. הבקתה והמקום כולו: הגינה, הבריכה, המדשאות הכל מעוצב בטעמה המשובח של יעל שחשבה על כל פרט ופרט. הפינוקים שאותם הבטיחו לא איחרו לבוא שוקולדים, ארטיקים לילדים, קערת פירות טריים פשוט תענוג ! קיבלנו שירות של מלכים. ממליצים בחום לפתוח יומנים ולשריין את החופשה הבאה שלכם -:

02/10/2014

איילת ויפעת

לאחר לבטים רבים החלטנו לברוח מהשגרה ולהתארח 3 משפחות בראש השנה ולמשך 4 ימים.האירוח היה מושלם, הרגשנו כמו בבית עם כל הפינוקים של יעל ובני, הצימרים חדשים ומאובזרים להפליא תוך תשימת לב לפרטים הקטנים. אנחנו נוהגים לצאת לצימרים אחת לרבעון ומעולם לא נתקלנו בצימרים ברמה כquot;כ גבוהה ועם שירות מדהים. אנחנו בהחלט נחזור לשם וממליצים לכולם להגיע גם. כל מילה מיותרת פשוט תצפו בתמונות ,אף על פי שהמציאות יפה יותר.יעל ובני-תודה רבה :

16/09/2014

דינה

צימרים יפהפיים! נהננו מכל רגע מכל המתחם היפה והמושקע. יעל ובני הם אנשים מקסימים ומפנקים. נשמח מאוד לחזור לשם בקרוב:

01/08/2014

דניאלה

ציון 10 מ10 צימרים מפנקים ביותר!!!אחלה סאוונה פרטית בצימר.בטוחים שנחזור שוב

27/05/2014

סמדר

איזה כיף!! איזה פינוק!!הגענו{זוג ושני ילדים} להתארח בצמרים של יעל ובנימין , אנשים מדהימים ומסבירי פנים.נהנו מצמרים חדשים נקיים מאוד ומאובזרים בכל.הילדים נהנו מהחדר המותאם ומכל האטרקציות במתחם.בריכה, { גם לפעוטה} ג'קוזי משחקי מים ,שולחן טניס,ערסלים למנוחה ועוד פינות חמד במתחם.בל נשכח גם מיני מתיקהממליצה מאוד להגיע!!