בקתות מול השקיעה

ספר אורחים : בקתות מול השקיעה | 11 חוות דעת הוספת חוות דעת +

10/04/2023

אורית

חוויה מהנה ושירות נעים מקום נקי ומסודר שעות נוחות מקום עם נוף פסטורלי שקט ורגוע ממליצה בחום להגיע

06/09/2021

סבטלנה

הגענו ב- 6.09, המקום נפלא, נקי ונוח, הכל מחושב עד לפרט הקטן ביותר, אני שמח מאוד תודה על הנוחות 10 * טיסי תודה רבה

22/12/2020

עפרה

היינו בצימר עם הסאונה ונהנינו מאוד! נקי ממש ומזמין. סיסי מדהימה ומסבירת פנים. מומלץ מאוד

20/07/2019

יובל

פינוק אמיתי...צימר נקי ונעים,בעלת המקום מקסימה ואדיבה,מומלץ בחום!

11/01/2018

אריק ומיכל

לקחנו סופש ונהנינו מכל רגע. הרבה, הכי הרבה תודה ליחס החם של סיסי המדהימה שלא מפסיקה לפנק. רק שתיהנו כך היא אומרת

03/01/2015

אינגה

היה פשוט מהמם!!!

14/11/2014

ולדימיר ל

בצימר של סיסי מצאנו מקום מדהים, מעוצב למופת תוך הקפדה על פרטים הכי קטנים ויחס חם ומחבק של בעלת הצימר. נחזור שוב ללא ספק. ארוחת בוקר מומלצת ביותר.

18/04/2014

בת שבע ונתנאל

היינו בבקתת סטודיו של סיסי והיה כייף. במשך שלוש שנים שאנחנו יוצאים לנופשונים. המקום של סיסי היה המקום שהכי אהבנו.

25/04/2013

עדי חסיד

סיסי ואריה, הגענו, זו חופשה ראשונה ללא הילד, והיה פשוט מושלם. התפנקנו , נחנו, התנתקנו היה נהדר!!! אחרי שנתיים הרגשנו שוב כמו זוג צעיר מאוהב. הבקתה מרווחת, מפנקת, יפה עם נוף מדהים, היה נהדר!!! תודה לכם!!!

26/09/2010

יעל וחיים ניזרי

סיסי שלום רב ,נהנינו מאוד להתארח אצלכם בסוויטת מול השקיעה הנוף מדהים וכל כך פסטורלי והשקט מסביב שמאפשר לך לשמוע רק "טבע" ,קולות מהלול קולות מהמעוף וכו' , החופשה שלנו היתה אך ליום אחד אבל מרגע שנכנסתי הרגשתי שאני נמצאת שם כבר המון זמן כל כך רגוע ושלו. המלצות יינתנו לחברינו ולהתראות בפעם הבאה אי"ה וחג שמח,יעל

10/12/2001

אביטל אברג'יל בן דוד

סיסי ואריה היקרים , הגענו אליכם ביום חמישי ,ה 10.01.13 בשעות הערב ,כמה שעות קודם , קבלנו מימך טלפון בו ציינת ש "כדאי לנו למהר ,כי הראות מצוינת והנוף נפלא",הרגיש שמעבר לקו יש מישהי שמאוד חשוב לה שנהנה...כבר מחמם את הלב...אז לא הספקנו לנוף בחמישי ,אבל ב"ה , לנוף הנפלא הזה התעוררנו למחרת בבוקר.סיסי , קבלת אותנו במאור פנים ,המלצת על מסעדה טובה שאכן הייתה ממש טובה ,על מסלולי טיולים ,וענית בשמחה על כל שאלה שנשאלת ,וכאלה היו לא מעט. בשישי טיילנו במערת קשת ועלינו לראש הנקרה(גם זה ע"פ המלצתך הטובה) ,והספקנו לא מעט בהתחשב בשעה המוקדמת שבה נכנסה שבת .בשבת אחה"צ לקחתם אותנו לטייל על גדות נחל כזיב ,חוויה נעימה תמיד ,ובמיוחד בשעות אחה"צ של שבת קודש...הצפון נעים ומסביר פנים ....אתם נעימים ומסבירי פנים... כבר מחכים לפעם הבאה שנעלה צפונה...וכבר ממליצים לכל מי שאנחנו מכירים...אבל אני מודה שלפני החופשה הבאה שלנו ,לא אמליץ לאף אחד עליכם...שיישאר לנו פנוי...(:תודה רבה לכם על אירוח חם ואוהב ולהתראות בקרוב מאיר ואביטל