מול אדום

צימרים בדרום, ים המלח (עין תמר)

לא בפרסום

ספר אורחים : מול אדום | 3 חוות דעת הוספת חוות דעת +

21/08/2016

ערן

החלטנו לנסוע לדרום לנוח ואחרי חיפושים רבים ומעמיקים מצאנו את הצימרים הכל כך מפנקים האלה, הצימרים יפים מאוד, נוחים מאוד, ומכילים בתוכם כל מה שרק יכולנו לחשוב ומעבר. היחס האדיב והעזרה מגיל וג'ני בכל מה שביקשנו ובתכנון החופשה מאוד סייע לנו, עוגיות התמרים של ג'ני שחיכו לנו על השולחן בצימר היו בהחלט הפתעה טעימה ! בונוס נוסף הוא שהצימר קרוב למספר מסלולי טיולים ממש יפים, ולים המלח. היתה שמש מלטפת וניתן היה ממש לטייל. לסיכום רצינו להגיד תודה רבה על חופשה מושלמת, מחכים לביקור הבא

02/08/2016

מרק

גיל קיבל אותנו ומיד לקח אותנו לסיור לבית האריזה של הפלפלים- חוויה מרתקת- חזרנו עם לא מעט פלפלים לחדר. הכנו ארוחת ערב עם הכלים שבחדר ואכלנו במרפסת בחוץ כאשר בגולן ירד שלג . אחרי האוכל התפנקנו בג'קוזי הענקית במרפסת. מאד נהנינו מהאירוח ומהמקום- כבר מדברים על חזרה בשנה הבאה. מומלץ בחום. תודה לגיל על הסיורים , ההסברים והסבלנות.

19/07/2016

רחלי

הגענו זוג עם שני ילדים קטנים לחגוג יום הולדת. מלבד עוגיות נהדרות ותמרים טריים חיכו לנו עוגה, בלונים וברכה משמחת. היחס האישי הפך את החופשה למהנה במיוחד. הצימר מעוצב בצורה רגועה, רואים את המחשבה על הפרטים הקטנים. הג'קוזי נהדר גם לטבילה עם הילדים וגם בשקט אחרי שהם הלכו לישון. הסלון גדול, מספיק גם לילד או שניים נוספים, המטבחון מאובזר עין תמר ממוקמת נהדר כבסיס לטיולים באיזור ומזג האויר בעונה הזו מושלם